nokie adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adsense ödemeleri yaptı.
14
●809
- 21-07-2020, 21:22:21vergi konusunu araştıracağım detaylıca yine de sağolun.fatihercan28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2020, 21:25:47Vergi konusunda söyledikleri belli . 1 kuruş bile Adsense ödemesi gelse gelip beyanname vereceksin diyor. Arızi kazanç da saymıyor . Her ay aldığın ve faturasını kesmediğin ücret için ceza kesiyor. Ödeme bankalar üzerinden online yapıldığı için takibi çok kolay onlar için. Geçmişe dönük incelemelerde olayın tazeliğinden kolaylık sağladılar. Yeni ödemelerde bilmiyorum deme olayı da yok. Gittikçe müfettişler işi çözüyor.muratisbilir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2020, 21:27:042 defa felan aldım bunun için direk gelicek mi yani kesin olarak?fatihercan28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2020, 21:31:20Herhangi bir Vergi Dairesine gidip görüşebilirsin konu hakkında. Müfettişin söylediği ve Mesut Çevik'in bu konuda videosu da var o da bu paralelde söylüyor. Devlete kaynak lazım ve en kolay takibini yapıp ceza kesecekleri sektörler Adsense , İnstagram butiklerinin satışları ve pazaryerlerinde yapılan faturasız satışlar. Bu alanlara yönenilmiş durumda. Tavsiyem ceza gelmez diye beklemeyin bankalardan alınacak dökümle ne geldiği gittiği çok kolay gözüküyor.muratisbilir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2020, 21:33:40ödeme almayı kesicem ve araştırcam dediğim gibi sağolun.fatihercan28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle