muratisbilir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vergi konusunu araştıracağım detaylıca yine de sağolun.
Vergi konusunda söyledikleri belli . 1 kuruş bile Adsense ödemesi gelse gelip beyanname vereceksin diyor. Arızi kazanç da saymıyor . Her ay aldığın ve faturasını kesmediğin ücret için ceza kesiyor. Ödeme bankalar üzerinden online yapıldığı için takibi çok kolay onlar için. Geçmişe dönük incelemelerde olayın tazeliğinden kolaylık sağladılar. Yeni ödemelerde bilmiyorum deme olayı da yok. Gittikçe müfettişler işi çözüyor.