fatihercan28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi konusunda söyledikleri belli . 1 kuruş bile Adsense ödemesi gelse gelip beyanname vereceksin diyor. Arızi kazanç da saymıyor . Her ay aldığın ve faturasını kesmediğin ücret için ceza kesiyor. Ödeme bankalar üzerinden online yapıldığı için takibi çok kolay onlar için. Geçmişe dönük incelemelerde olayın tazeliğinden kolaylık sağladılar. Yeni ödemelerde bilmiyorum deme olayı da yok. Gittikçe müfettişler işi çözüyor.
2 defa felan aldım bunun için direk gelicek mi yani kesin olarak?