• 21-07-2020, 20:45:25
    #1
    200tl limite ulaşmış olup bakiyeleri olanların bugün yatmış hayırlı kazançlar herkese.
  • 21-07-2020, 20:46:46
    #2
    Ah be... Özledim vallahi o bildirimi
  • 21-07-2020, 20:48:23
    #3
    İnsanların sürekli maliyeye çağırıldığını gördüğümden beridir adsense olan ilgim kesildi, iyi ki kesilmiş.
  • 21-07-2020, 20:54:14
    #4
    bugun yatmayanların da yarın yatar panik yapmasınlar
  • 21-07-2020, 20:59:24
    #5
    SABYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanların sürekli maliyeye çağırıldığını gördüğümden beridir adsense olan ilgim kesildi, iyi ki kesilmiş.
    e-ticaret sitelerine gelmeleri normal olabilir ama şahsi olanlara da gelmemesi lazım. tuhaf
  • 21-07-2020, 21:01:46
    #6
    Benimki yatmamış
  • 21-07-2020, 21:03:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    muratisbilir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-ticaret sitelerine gelmeleri normal olabilir ama şahsi olanlara da gelmemesi lazım. tuhaf
    Hesabina adsense geliri 1 lira bile gelen kim varsa zamanla cagrilicaktir.
  • 21-07-2020, 21:07:01
    #8
    bu kadar vergi olayından sonra şahsi hesaba adsense ödemesi almak iyi cesaret, tebrikler.
  • 21-07-2020, 21:16:02
    #9
    nokie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kadar vergi olayından sonra şahsi hesaba adsense ödemesi almak iyi cesaret, tebrikler.
    denemek lazım belki gelmez belki gelir.