SABYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanların sürekli maliyeye çağırıldığını gördüğümden beridir adsense olan ilgim kesildi, iyi ki kesilmiş.
e-ticaret sitelerine gelmeleri normal olabilir ama şahsi olanlara da gelmemesi lazım. tuhaf