• 01-09-2008, 16:31:42
    GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye İş Bankası hesapta değil
    Bende de hala yatmadı
  • 01-09-2008, 16:41:49
    Ejder_Alp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SABQCES bende vakıfbankası kullanıyorum ama yatmamış daha, şube il neresi senin?
    izmir pınarbaşı şubesi dostum.
  • 01-09-2008, 16:42:27
    Üyeliği durduruldu
    YKB hala yok
  • 01-09-2008, 16:47:10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vakıfbank hesapta..
  • 01-09-2008, 16:49:48
    Davay davay 🌹
    ziraat hala yok :m
  • 01-09-2008, 16:54:24
    İş bank Hesapta..
  • 01-09-2008, 16:57:17
    tRn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş bank Hesapta..
    Hala gelmedi
  • 01-09-2008, 16:58:24
    OOOO herkesin hesabına paralar yattı demek. Bu topic'in heyecanı yitirildi
    Artık Eylül ödemeleri diye topic açmanın zamanı sanırım :P
    Herkese hayırlı harcamalar. Benim bugün 11:18 de almış olduğum para bitti
  • 01-09-2008, 16:59:38
    12 aydır sorun yapmayan Ziraat'e bak. Hey Allah'ım.

    Bankamatik kartımı da yuttu rezil makina, banka köşelerinde sürünüyoruz, yine yok yine yok.