OOOO herkesin hesabına paralar yattı demek. Bu topic'in heyecanı yitirildi
Artık Eylül ödemeleri diye topic açmanın zamanı sanırım :P
Herkese hayırlı harcamalar. Benim bugün 11:18 de almış olduğum para bitti