• 01-09-2008, 14:52:01
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç aydır yazıyoruz iş bankası kullanıyorsanızn katlanacaksınız geç hesabınıza yansımasına.
    Bana bu sefer eskiye göre erken yattı. (İş Bankası)
  • 01-09-2008, 15:00:18
    Üyeliği durduruldu
    gokozlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işbankası saat 15.00 civarı yatırır genelde ..
    artık hesabıma gozatma vaktı geldı
  • 01-09-2008, 15:01:50
    işbankası hesapta benimde
  • 01-09-2008, 15:07:36
    Hala yatmadı.İşbankasını aradım ödeme flean yok diyorlar

    Ara bankayı geçir de bankadakiler bişi bilmiyorsa neyi geçirteceksin mübarek gün adama sövdürüyorlar
  • 01-09-2008, 15:13:59
    Üyeliği durduruldu
    benim hesabada hala geçmemiş bekliyorum işbank
  • 01-09-2008, 15:22:29
    Üyeliği durduruldu
    Cuma günü saat 16:00 dan sonra ödeme işlemde yazanlar..
    Yarın öğleden önce geçer hesaplarına..
    16:00 dan öncekiler bugün alıyor..
  • 01-09-2008, 15:25:35
    benimde iş bankası ,,
    para şu an hesabımda

    hyrlı olsun
    darısı basınıza
  • 01-09-2008, 15:37:56
    Üyeliği durduruldu
    ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ziraat yatan varmı
    baktım hala tık yok bende
  • 01-09-2008, 15:38:33
    Üyeliği durduruldu
    bizimki yarına kaldı galiba sabahtan beri bakıyorum kredi kartının son günü diye ama yok bugün gelmeyecek galiba sağlık olsun