• 01-09-2008, 14:23:58
    az önce ziraatten geldim çektim parayı ziraat adapazarı şubesi yatmış
  • 01-09-2008, 14:31:14
    Üyeliği durduruldu
    Adapazarı iş bankası yatan var mı ?
  • 01-09-2008, 14:41:14
    Kaç aydır yazıyoruz iş bankası kullanıyorsanızn katlanacaksınız geç hesabınıza yansımasına.
  • 01-09-2008, 14:42:52
    Davay davay 🌹
    ziraat yatan varmı
  • 01-09-2008, 14:43:39
    Üyeliği durduruldu
    Neyse artık yarın çekicez , herkese hayırlı harcamalar olsun.
  • 01-09-2008, 14:43:41
    ara bankanı huzurlu ol, aradım geçirttim hesaba :q
  • 01-09-2008, 14:43:59
    3.cü kata bakarmısın reklamci54 arkadaşımız almış
  • 01-09-2008, 14:47:20
    ykb hala ödeme işlemde... yuhunuz artıkk..
  • 01-09-2008, 14:50:54
    Mersin iş bankası hala beklemede