• 01-09-2008, 08:58:05
    müjde... hesapta para
  • 01-09-2008, 09:00:02
    Üyeliği durduruldu
    cyby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayrola para mı yattı hocam?
    yok ya her ay aynı sorun.
    iş bankası eft leri geçmiyo illa bankayı arayacan eft mi geçin diyecen bide yoğun bi gün.
    ziraat bankası zaten hantal ölüyo telefon bile para etmez.
  • 01-09-2008, 09:09:32
    yapi kredide hala gelen giden yok
  • 01-09-2008, 09:11:30
    işbank şubedeki tanıdığım kişiyi arayıp sordum eft görünüyomuş birazdan geçircek
  • 01-09-2008, 09:12:02
    yapı kredi geçti garantiden ses seda yok
  • 01-09-2008, 09:46:21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    akbank daha gelmedi yaw ne iş
  • 01-09-2008, 09:49:00
    ziraattanda ses yok yatmıyacak galiba
  • 01-09-2008, 09:50:28
    Üyeliği durduruldu
    akbank ne zaman geçecek bilen var mı
  • 01-09-2008, 09:57:20
    ykb para hesapta
    saat 9:04'te hesaba geçmiş.
    Herkese hayırlı olsun.