• 29-08-2008, 03:07:17
    Fakirin ekmeği umut.

    İşlemde yazmasa da bekliyoruz.. Her an herşey olabilir
  • 29-08-2008, 03:12:03
    Sabah işlemde yazar ve gün içerisinde yatar büyük ihtimalle bugüne kadar genelde böyle olmuştur hep pankik yapmayın
  • 29-08-2008, 03:30:49
    inşallah sabaha işlemde yazar
  • 29-08-2008, 04:07:19
    inş yazar yoksa batarım yanarım biterim
  • 29-08-2008, 05:56:39
    işlemde yazısı yok mesai saati ola hayr ola : )
  • 29-08-2008, 07:53:59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biz birer bardak su içelim.



    Bugün yatma ihtimali kalmadı. işlemde yazacak.hemen yollayacaklar .hiçsanmıyorum.
  • 29-08-2008, 08:32:38
    Üyeliği durduruldu
    İŞLEMDE yazmadan yollananlar oluyodu eskiden.
    garanti bankasından alanlara erken yatıyo..
    hesaplarına bakabilirlermi acaba.
  • 29-08-2008, 08:32:50
    ilk defa sonraki aya sarktıgını görüyorum google da krizde sanırım :S
  • 29-08-2008, 08:42:46
    pazartesiye kaldı sanırm