• 28-08-2008, 23:49:15
    alacak olsun, verecek olmasın
  • 28-08-2008, 23:51:48
    Üyeliği durduruldu
    bu ödeme işlemde yazısını kim yapıyor? turkıyeden mı abd dan mı ? eger amerıkadan yapılıyorsa umut var orada gun bıtmedı =)
  • 28-08-2008, 23:54:09
    Pazartesi burada Labor Day olduğundan tatil. Bu yüzden bu akşam ödeme işlemde yazması lazım Tr'de.
  • 28-08-2008, 23:54:22
    Ben 1 buçuk yıldır Adsense kullanıcısıyım ve ilk kez paraya bu kadar ihtiyacım oldu, onda da Adsense çok gecikti.

    Şansıma...!
  • 28-08-2008, 23:55:06
    Bu yaz herkez sıkıştı .info cular saolsun kazançlar dibe vurdu geçen sene 1000 alan bu sene 300 almaya başladı.
  • 28-08-2008, 23:55:33
    Cyxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine mi ofsayt, dişaridaydim bende bi hevesle i$ bankasina gittim Dualar ettim Hesaptta halen 00,00 YTL var
    Sen yine iyisin benim -95 YTL
    Maaş kredisinden de yemişim
  • 28-08-2008, 23:58:42
    Üyeliği durduruldu
    valla işin şeysi cıktı ama, Bu gece işlemde yazar gün icindede aliriz. Öyle tahmin ediyorum.
  • 29-08-2008, 00:08:37
    Üyeliği durduruldu
    hosta para ödicem,
    kiramı ödicem,
    beyaz eşya ve mobilya taksitlerim var,
    kredi kartlarından bahsetmiyorum.

    en güzel para gününde yatan paradır.
  • 29-08-2008, 00:10:47
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yaz herkez sıkıştı .info cular saolsun kazançlar dibe vurdu geçen sene 1000 alan bu sene 300 almaya başladı.
    off hiç sorma bu info ları