• 27-08-2008, 12:11:21
    Cyxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -rep'i veren arkadaslar neden verdiÄŸinide yazabilirmi.
    konuyu lütfen kirletmiyelim bunu sormak yasaktır ayrıca bu konu adsense ödemeleri konusu lütfen duyarlı olalım

    ödemeler cuma yatmazsa yandık
  • 27-08-2008, 12:11:53
    Üyeliği durduruldu
    Cyxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen her makara yapana 15 yaşindamisin diyorsun delüvanlu ? Bu kadar ciddi olamana gerek yok.
    Adam banlanmış google'den üstüne gitme istersen
  • 27-08-2008, 12:14:43
    Üyeliği durduruldu
    Birde İslam siteleri var adam banlaniyor hirsini Benden mi cikartiyor Altin nesil ilk defami ödeme bekliyorsun ? burada her zaman makara olur. Bekliyoruz sonuda her ay ayni şeyler zaten biliniyor 1-2 icinde alinacaği. Senin olayi bu kadar germene gerek yok. anlatabildim mi ?
  • 27-08-2008, 12:21:36
    Davay davay 🌹
    Cyxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde İslam siteleri var adam banlaniyor hirsini Benden mi cikartiyor Altin nesil ilk defami ödeme bekliyorsun ? burada her zaman makara olur. Bekliyoruz sonuda her ay ayni şeyler zaten biliniyor 1-2 icinde alinacaği. Senin olayi bu kadar germene gerek yok. anlatabildim mi ?
    hala ilginçsiniz sizden hırs çıkartmadım sadece soruyorum dedinizya adsense bu ay para vermeyecek diye bunu neye göre söylediniz ?
    ya Allahım yarabbim islami siteleri olanlar banlanmaz diye bişimi var... ( gerçekten yaşınızın 15 olmasından şüpe etmeye başladım ) daha az bir yaş aralığı olabilir... Mantıklı düşünün biraz islami siteler banlanmaz diye googlede kaide veya şartmı var ?
    İlk ödememi sanırım 2007 ilk ayında almıştım 1,5 sene filan oldu ilk ödemeyi alalı...

    Başımda bir ton sorun var kapatalım şu konuşmayı...

    Erol Teşekkürler
  • 27-08-2008, 12:23:39
    Üyeliği durduruldu
    Altin Nesil sen anlamiyorsun galiba, şaka bu şakaaa. Bende ilk ödememi 2007'de aldim zaten. Nie uzatiosun ki bak senden baska sorun oldumu bunu
  • 27-08-2008, 12:24:39
    Üyeliği durduruldu
    yarın herkes parasını çeker. meraklanmayın.
  • 27-08-2008, 12:26:23
    Davay davay 🌹
    Cyxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altin Nesil sen anlamiyorsun galiba, şaka bu şakaaa. Bende ilk ödememi 2007'de aldim zaten. Nie uzatiosun ki bak senden baska sorun oldumu bunu
    tamam kardeş haklısın kusura bakma...


    ya onu bunu bırakında ayın 16'sında geçersiz tık yüzünden banlandım sizce benim halim ne olur alırmıyım paraları
  • 27-08-2008, 12:26:26
    Üyeliği durduruldu
    Cyxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altin Nesil sen anlamiyorsun galiba, şaka bu şakaaa. Bende ilk ödememi 2007'de aldim zaten. Nie uzatiosun ki bak senden baska sorun oldumu bunu
    artık alakasız mesajlar atmazsın konulara. kimsede uzatmaz böyle =)
  • 27-08-2008, 12:28:18
    Üyeliği durduruldu
    özür diledi anladi tabi sucunu :P uehue Neyse ödemeler Cumaya kadar gelsinde Ne olursa olsun baskada bişe demiyorum