• 25-08-2008, 19:00:11
    #91
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hepimize afiyet olsun
  • 25-08-2008, 19:04:09
    #92
    lemanyak72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben anlam veremedim doların düşüp yükselmesi ile ödemelerin alakasını?
    Adwords ta dolar ile reklam yayınlayıp adsenseden dolar ile ödeme yapılıyor. Neden Ytl ile ilğilensinlerki..
    ödemeler hesaplara yatırılırken banka tarafından o günkü YTL kuruna çeviriliyor ve o şekilde yayıncının hesabına yansıyor, YTL hesapları bu şekilde.
  • 25-08-2008, 22:01:48
    #93
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar bu öglen ban yedim google dan içeride 140 dolar a yakın birikmiş param vardı sizce gelme ihtimali varmıdır.?
  • 25-08-2008, 22:56:26
    #94
    gmail83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bu öglen ban yedim google dan içeride 140 dolar a yakın birikmiş param vardı sizce gelme ihtimali varmıdır.?

    ayin 15 inden sonra olan banlamalarda odeme alma sansin var ben 18 inde banlandim alamadim 15inde banlandim aldim belli olmuyor bi keresindede paranin yattiktan sonra geri cekildigine arkadasimin hesabinda sahit oldum burada actigi baslik var keske once bi arasaydin.
  • 25-08-2008, 23:22:03
    #95
    Üyeliği durduruldu
    google ve adsense konusunda tecrubesizim zaten bu yuzden ban yedi hesabım yalnız domain e ban almadım hesap gitti sadece adsense hesabını 2005 te acmıstım farklı bir domainle o domain cok uzun zaman önce süresi dolmustu farklı sitelere kod ekliyordum. inş ödeme gelir. En son baktıgımda bu ayın 30una gönderilmek üzere 106 küsür dolar yazıyordu zaten sabah bakmıstım öglenliginde ban ı yedim
  • 26-08-2008, 02:18:31
    #96
    29 ağustos olur bence...
  • 26-08-2008, 02:25:45
    #97
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Perşembe hesapta olur, yarın işlemde diye görürüz...
  • 26-08-2008, 11:15:48
    #98
    cumaya kalacak gibi
  • 26-08-2008, 12:19:37
    #99
    Üyeliği durduruldu
    yahu neden cumaya kalsin, cumaya kalacaksa pazartesiye kalsin 2 gün tatilde yapalim bari, ben bugun aliriz diye tahmin ediyordum. Bu olmasa yarın. Cumaya kadar aksamaz yani.