• 22-09-2015, 15:08:26
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    Ağustos ayı alacağım ödeme hakkında yaşadığım sorunu sizlere aktarıyorum.
    Hesabımda herhangi bir problem gözükmemektedir. Fakat ne olduğu bilinmez;

    Hesap işleme girmedi
    E-posta almadım
    Ödeme yapılmadı.


    Hesabımla ilgili ekran görüntülerini paylaşıyorum.






    Benim hesabım hakkında bilgi vermek istiyorum.
    1. Haziran 22 de hesabım aktifleştirildi. 2 sitede bu adsenseyi kullanıyorum.
    2. 20TL eşiğini geçtim,
    3. Kart tanımladım, ödeme geldi. Kart doğrulandı.
    4. Pin istendi 3 defa gelmedi.
    5. Nufüs cüzdanı ile doğrulama yapıldı.
    Bu süreç boyunca hesap bu tutara geldi. İlk ödememi alacaktım ki böyle bir sorun yaşadım.


    Not: Farklı bir başlık açalım dendi, bu yüzden öncü olmak istedim.
  • 22-09-2015, 15:10:20
    #2
    aynı sorun bizde de var beklemedeyiz bakalım işleme girmeden belki ödeme geçebilirler
  • 22-09-2015, 15:15:59
    #3
    benimde ilk ödeme 3 kere pin istedim gelmedi kimlik le onayladım banka onaylıydı, ve işleme girmedi
  • 22-09-2015, 15:17:00
    #4
    Benim de ayni sorun var.odeme yapilmadi bekliyorum ayni.durumdayiz hocam
  • 22-09-2015, 15:21:02
    #5
    benimde aynı durum var youtube hesabı ayın 10 undan önce kimlik ile pin onaylattım zaten daha önce banka hesabı filan onaylatmıştım ama ne gelen var ne giden
  • 22-09-2015, 15:38:41
    #6
    herkesin ortak noktası kimlik ile onaylatma sanırım
  • 22-09-2015, 15:46:01
    #7
    KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkesin ortak noktası kimlik ile onaylatma sanırım
    alakası yok ben pinle onaylattım halen ödeme eşiğine girmedi..
  • 22-09-2015, 15:50:50
    #8
    pin normal geldi onayladım. ilk ödemem olacak ama henüz bir işlem yok.
  • 22-09-2015, 15:52:10
    #9
    Mall of İst. 'da olan MAXAD firmasını aradım detaylı bilgi almak için. Adsense ile ilgilenen arkadaş ofiste olmadığı için sisteme mail gönderin bayram sonrası yanıtlarlar diye bilgi verdiler.

    http://www.maxad.co/tr/iletisim