Ağustos ayı - Ödeme Problemi hakkında
35
●2.214
- 22-09-2015, 22:47:22Onaylı ödeme aldığım hesapta işleme girmedi. Siz yine onaydı-kimlikti diyorsunuz
- 22-09-2015, 23:25:53içinizi karartmak gibi olmasında 1 adsensem banlandı ve bu ay adsense toplu katliam yaptı inşallah aralarına sizleride katmaz dileklerile bir an once paralarınızı almanızı temenni ederim benim şansım banlananlar köşede kullanmadıklarımdı sizinkiler aktif allah kolaylık versin
- 22-09-2015, 23:32:32onunlada alakası yok hocam ben 2. ödememi alıcam , tık yok henüz enpara fakat bankayla alakalı değil çünkü enparaya yatan çok kişi varOrhanBilge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2015, 03:08:45Adamsın sen ya Valla baktım benimkide girmiş.KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle