• 22-09-2015, 22:47:22
    #19
    Onaylı ödeme aldığım hesapta işleme girmedi. Siz yine onaydı-kimlikti diyorsunuz
  • 22-09-2015, 23:19:39
    #20
    Aynen benimde ödeme aldığım hesap işleme girmedi an itibari ile, muhtemelen incelemeye alındık, sonuç inşallah hayırlı olur...
  • 22-09-2015, 23:25:53
    #21
    içinizi karartmak gibi olmasında 1 adsensem banlandı ve bu ay adsense toplu katliam yaptı inşallah aralarına sizleride katmaz dileklerile bir an once paralarınızı almanızı temenni ederim benim şansım banlananlar köşede kullanmadıklarımdı sizinkiler aktif allah kolaylık versin
  • 22-09-2015, 23:30:59
    #22
    Hepimizin sanirim ortak noktası ilk defa odeme alacak olmamiz
  • 22-09-2015, 23:32:32
    #23
    OrhanBilge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepimizin sanirim ortak noktası ilk defa odeme alacak olmamiz
    onunlada alakası yok hocam ben 2. ödememi alıcam , tık yok henüz enpara fakat bankayla alakalı değil çünkü enparaya yatan çok kişi var
  • 23-09-2015, 03:05:33
    #24
    işleme girdi saat 03:05 herkes kontrol etsin
  • 23-09-2015, 03:08:45
    #25
    KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işleme girdi saat 03:05 herkes kontrol etsin
    Adamsın sen ya Valla baktım benimkide girmiş.
  • 23-09-2015, 03:24:07
    #26
    valla girmiş hayırlısı olsun.. Yarın sabah hesapta olur büyük ihtimalle
  • 23-09-2015, 11:10:19
    #27
    Ödeme geldi bana çok şükür, Rabbim sizede Nasip etsin inşallah