OrhanBilge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepimizin sanirim ortak noktası ilk defa odeme alacak olmamiz
onunlada alakası yok hocam ben 2. ödememi alıcam , tık yok henüz enpara fakat bankayla alakalı değil çünkü enparaya yatan çok kişi var