ben de kimlikle onayladım
bende de hala bir hareket yok
Ağustos ayı - Ödeme Problemi hakkında
35
●2.214
- 22-09-2015, 18:36:27Kimlik onaylama konusuna yormamak lazım zira ben 4 Eylül'de babalar gibi pinimi girdim hesabı onayladım ama hala Ödenecek Kazançlar içerisinde yer alıyor enpara'yla görüştüm yarın (23 eylül) saat 12'ye kadar çalışmaya devam ediyorlarmış.
- 22-09-2015, 18:48:49da işleme girmiş olsa anlıcamda işleme bile girmemiş başkan.TahaYekeler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2015, 18:52:44Aynen öyle ödeme işleme alınsa yarın öğlene kadar bi umut geçer ama halen işleme bile girmiş değil...Aspffice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2015, 22:31:16Enparayla bankayla alakası yok kardeşim incelemeye girdi hesaplarımız muhtelemelen. Bayramdan sonraya ne olur ne biter öğrenecez.Himen32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle