Kimlik onaylama konusuna yormamak lazım zira ben 4 Eylül'de babalar gibi pinimi girdim hesabı onayladım ama hala Ödenecek Kazançlar içerisinde yer alıyor enpara'yla görüştüm yarın (23 eylül) saat 12'ye kadar çalışmaya devam ediyorlarmış.
da işleme girmiş olsa anlıcamda işleme bile girmemiş başkan.