Merhaba arkadaşlar.

Ağustos ayı alacağım ödeme hakkında yaşadığım sorunu sizlere aktarıyorum.
Hesabımda herhangi bir problem gözükmemektedir. Fakat ne olduğu bilinmez;

Hesap işleme girmedi
E-posta almadım
Ödeme yapılmadı.


Hesabımla ilgili ekran görüntülerini paylaşıyorum.






Benim hesabım hakkında bilgi vermek istiyorum.
  1. Haziran 22 de hesabım aktifleştirildi. 2 sitede bu adsenseyi kullanıyorum.
  2. 20TL eşiğini geçtim,
  3. Kart tanımladım, ödeme geldi. Kart doğrulandı.
  4. Pin istendi 3 defa gelmedi.
  5. Nufüs cüzdanı ile doğrulama yapıldı.
Bu süreç boyunca hesap bu tutara geldi. İlk ödememi alacaktım ki böyle bir sorun yaşadım.


Not: Farklı bir başlık açalım dendi, bu yüzden öncü olmak istedim.