• 28-02-2008, 21:03:58
    Mstyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    texas darısı başıma
    bugun yada yarın kesin gelir
  • 28-02-2008, 21:22:09
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugun yada yarın kesin gelir
    geldi yanliz ben bunu anladim
    son ödemeden itibaren : 485 dolar
    Şubat ödemesi : 375 lira

    ödemeden öncede son ödemeden itibaren 485 dolardi şimdide öyle :S bu niye böyle bi türlü anlayamadim
  • 28-02-2008, 22:43:00
    hesabıma daha yenı bakabıldım para yatmıs. hadi hayırlı olsun herkese. allah gelecek ay almayıda nasip etsın
  • 28-02-2008, 23:25:29
    Mart ayı hesap kesim tarihi 10 mart diyor. Yani 10 marta kadar olan parayımı ödeyecek. Yoksa şubat ayı kazancını 10 marttamı açıklayacak.
  • 28-02-2008, 23:26:53
    Üyeliği durduruldu
    benim ödeme geçmişinde ocak ayı sonu bakiyem 60 dolar.ama raporlar kısmında son ödemeden itibaren toplam para 115 dolar.bu da demek oluyorki şubat ayı içinde 55 dolar kazanmışım.şimdi ben şubat ayı içinde 100 doları dolduramadığım için ödeme alamayacakmıyım? ocak ayı şubat ayına eklenmeyecek mi ?

    yoksa son ödemeden itibaren olan kısmı mı (115 $) alacağım...?
  • 28-02-2008, 23:35:50
    Üyeliği durduruldu
    sanırım senin para marta sarkacak şimdi biz ocak kazançlarını aldık 1-31 ocak dönemi eğer daha önce 100$ geçmemiş isen ocağa eklenip yattı seninde ocak kazancın subata eklenecek martın sononda alacaksın umarım doğru anlamış ve anlamışımdır
  • 29-02-2008, 09:42:06
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mstyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geldi yanliz ben bunu anladim
    son ödemeden itibaren : 485 dolar
    Şubat ödemesi : 375 lira
    ödemeden öncede son ödemeden itibaren 485 dolardi şimdide öyle :S bu niye böyle bi türlü anlayamadim
    485 doların içinde Şubat ayında kazandıkların da var. 375 YTL Ocak kazancın.
  • 29-02-2008, 12:28:05
    Üyeliği durduruldu
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Pron1ck 1 ayda geldi bana
    ocakta geldi, hala bozduramadım (=
    ytl olarak gelecek benimkki öle yazıyor seninki ne çeki ?
  • 29-02-2008, 12:39:14
    doronty37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme işlemde...
    27 Şubat'ta ödeme işlemdeydi. Hala gelen giden birşey yok.. (İş Bankası)