benim ödeme geçmişinde ocak ayı sonu bakiyem 60 dolar.ama raporlar kısmında son ödemeden itibaren toplam para 115 dolar.bu da demek oluyorki şubat ayı içinde 55 dolar kazanmışım.şimdi ben şubat ayı içinde 100 doları dolduramadığım için ödeme alamayacakmıyım? ocak ayı şubat ayına eklenmeyecek mi ?

yoksa son ödemeden itibaren olan kısmı mı (115 $) alacağım...?