• 27-02-2008, 16:29:50
    $ ın düşmesi malum tr ye google sayesinde doviz girişi oluyor döviz miktarı arttıkca düşmesi normal. Nadir parçaların fiyarı neden cok sanıyorsunuz aynı mantık :P O yüzden herkes az kazansın öz kazansın :P
  • 27-02-2008, 17:10:44
    bu gece işlemde,
    yarın hesapta
    cuma gezi, tozu
    cumartesi kredi kartı ekstresi
    pazar arabaya benzin
    pazartesi kart borcu öde
    salı sefil...
  • 27-02-2008, 17:49:10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bekchi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu gece işlemde,
    yarın hesapta
    cuma gezi, tozu
    cumartesi kredi kartı ekstresi
    pazar arabaya benzin
    pazartesi kart borcu öde
    salı sefil...
    konu dışı olacakta, ımzandakı adresde şafak 550 den geriye doğru sayıyor 450 den geriye doğru sayması lazım, askerlik 15 ay
  • 27-02-2008, 17:50:44
    jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu dışı olacakta, ımzandakı adresde şafak 550 den geriye doğru sayıyor 450 den geriye doğru sayması lazım, askerlik 15 ay
    [Konu Dışı]
    Varolan bir js yi olduğu gibi attığım için öyle, düzenlemedim
  • 27-02-2008, 20:23:30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ödeme işlemde...
  • 27-02-2008, 20:30:06
    bende tık yok yine ...
  • 27-02-2008, 20:37:34
    ödeme işlemde arkadaşlar...hayırlı olsun
  • 27-02-2008, 20:39:40
    ewt işlemde hayırlı olsun.
  • 27-02-2008, 20:44:40
    ben de de tık yok sadece bilgi olarak ..
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. yazıyor