$ ın düşmesi malum tr ye google sayesinde doviz girişi oluyor döviz miktarı arttıkca düşmesi normal. Nadir parçaların fiyarı neden cok sanıyorsunuz aynı mantık :P O yüzden herkes az kazansın öz kazansın :P