benim ödeme geçmişinde ocak ayı sonu bakiyem 60 dolar.ama raporlar kısmında son ödemeden itibaren toplam para 115 dolar.bu da demek oluyorki şubat ayı içinde 55 dolar kazanmışım.şimdi ben şubat ayı içinde 100 doları dolduramadığım için ödeme alamayacakmıyım? ocak ayı şubat ayına eklenmeyecek mi ?
yoksa son ödemeden itibaren olan kısmı mı (115 $) alacağım...?
sanırım senin para marta sarkacak şimdi biz ocak kazançlarını aldık 1-31 ocak dönemi eğer daha önce 100$ geçmemiş isen ocağa eklenip yattı seninde ocak kazancın subata eklenecek martın sononda alacaksın umarım doğru anlamış ve anlamışımdır
geldi yanliz ben bunu anladim
son ödemeden itibaren : 485 dolar
Şubat ödemesi : 375 lira
ödemeden öncede son ödemeden itibaren 485 dolardi şimdide öyle :S bu niye böyle bi türlü anlayamadim
485 doların içinde Şubat ayında kazandıkların da var. 375 YTL Ocak kazancın.