• 27-02-2008, 21:22:10
    Hayırlı olsun bendede yazdı ödeme işlemde.
    Yarın alıcaz inş. paralarımızı
  • 27-02-2008, 23:36:28
    şimdi bende de yazdı,

    bende sayfanın üstünde bir yerde arıyorum meğersem altaymış..

    bu arada ufak bir sorum olacak.

    örneğin ödeme işlemde yazdığında paramız 101 usd yani

    ödeme işlemde -101 usd yazıyor..

    ayın 30 una geldik, ve hesabımızda olan para 110 usd... elime geçecek olan para -101 midir 110 usd midir

    yani ödeme işlemde yazdığı tarihteki ücret mi yatar hesabıma yoksa ayın 30 unda hesapta ne kadar para varsa o mu yatar
  • 27-02-2008, 23:38:04
    Bendede ödeme işlemde
  • 27-02-2008, 23:38:37
    Yarın ödemeler geliyor
    Ödemem İşlemde
  • 27-02-2008, 23:39:20
    ForumAlemi hesabına 101$ gelecek hocam.
  • 27-02-2008, 23:52:29
    benim ki de işlemde sedo bir arıza yapmazas bu ay çok raht olacağım
  • 27-02-2008, 23:59:14
    Varista adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Perşembe gününe kadar ödeme beklemeyin =)
    Çarşamba akşamı işlemde perşembe hesaplarda. Ahada buraya yazdım
    Ben demiştim
    Herkese hayırlı olsun, güle güle harcayın
  • 28-02-2008, 00:01:11
    Dj B@mBaM teşekkürler ustad..

    Varista teşekkürler sağlıkla, sıhatle inşallah
  • 28-02-2008, 00:02:05
    yarın ola hayır ola ilaç gibi gelicek gerçekten.. herkese hayırlı harcamalar allah daha çok versin diyorum her ay olduğu gibi ( :