Varista adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Perşembe gününe kadar ödeme beklemeyin =)
Çarşamba akşamı işlemde perşembe hesaplarda. Ahada buraya yazdım
Ben demiştim
Herkese hayırlı olsun, güle güle harcayın