• 04-12-2012, 18:59:15
    #1
    Merhabalar, 5 yıldır aktif kullandığım domainin reklamları bugün devre dışı bırakılmış. Site özgün içerikte olmasına rağmen içi boş falan diyor.

    Bu sorunun tam olarak cevabı nedir, ne yapmam gerekir bilgisi olan arkadaşlardan yardımcı olmalarını rica ediyorum. teşekkürler.


    Google reklamlarının görüntülendiği bir sitenin Google web yöneticisi kalite yönergelerine uygun olması önemli bir noktadır. Özellikle, site yararlı ve bilgi açısından zengin bir içerik sunarak kullanıcıya yeterince değer sunmalıdır. Ayrıca, içi boş bir kalıptan ibaret olan sayfalara Google reklamları yerleştirilemez.

    * Sitenizin sıralamasını veya Sayfa Derecesini yükseltmeye yönelik bağlantı hilelerine başvurmayın.
    * Özellikle arama motorları için oluşturulmuş "eşik" sayfaları kullanmayın ve çok az miktarda orijinal içeriği olan ya da hiç olmayan bağlı şirket programları gibi başka içi boş kalıplara dayanan yöntemlere başvurmayın.
    * Net bir hiyerarşiye ve net metin bağlantılarına sahip bir site oluşturun. Her sayfaya en az bir statik metin bağlantısından ulaşılabilmelidir.
  • 04-12-2012, 19:06:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Aynı sorun bende de var, 4 yıllık 3 domainimi değersiz içerik diye devre dış bırakmışlar, neşter vurdular resmen, psikolojik olarak çöktüm resmen . Bu kadar kolay olmamalı
  • 04-12-2012, 19:06:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba

    Bu konuda çalışmalarım mevcut hocam çalışmak isterseniz başımızın üstünde yeriniz var
  • 04-12-2012, 19:16:02
    #4
    odman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorun bende de var, 4 yıllık 3 domainimi değersiz içerik diye devre dış bırakmışlar, neşter vurdular resmen, psikolojik olarak çöktüm resmen . Bu kadar kolay olmamalı
    Geçen gün hitli bir kelimede, çok hit alan bir siteyi google sıralamasında geçmişim. Buna istinaden o sitenin sahibi, siteme yorum bırakmış. Tebrikler bende diyorum google dan beni nasıl geçti diye. gibi birşeyler yazmış karşılıklı olarak bende onlara yorum yolladım derken biraz gıcık kaptı sanırım o şahıs şikayet etti diye düşünüyorum. allem, güllem etti banlattırdı. Bizde karşı tarafı nasıl banlatırız acaba.

    Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Bu konuda çalışmalarım mevcut hocam çalışmak isterseniz başımızın üstünde yeriniz var
    merhabalar ilginize teşekkürler, pm gönderdim.
  • 04-12-2012, 19:19:28
    #5
    aynı sekılde bende bu sorunla karsılasmıstım belkı gorursunuz konu acmıstım kımseden cevap alamadım kımse yardım etmedı ancak kendım sonunda hallettım sımdı yayın hala devam edıyor sıtenızı ıstersenız bır bakayım pm ıle atın bı kontrol edeyım ben sıtemdekı duzenleme yaparak gerı bıldırımde bulunmustum kabul etmıslerdı
  • 04-12-2012, 19:21:19
    #6
    tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı sekılde bende bu sorunla karsılasmıstım belkı gorursunuz konu acmıstım kımseden cevap alamadım kımse yardım etmedı ancak kendım sonunda hallettım sımdı yayın hala devam edıyor sıtenızı ıstersenız bır bakayım pm ıle atın bı kontrol edeyım ben sıtemdekı duzenleme yaparak gerı bıldırımde bulunmustum kabul etmıslerdı
    Evet, bende geri bildirim gönderdim. inşallah bakalım güzel bir cevap alırız.
  • 07-12-2012, 14:59:51
    #7
    Bana bugun mail gelmiş.Düzelttim dedim bir mail attım.2 saat sonra cevap vermişler şimdilik banı açamıyoruz tekrar düzenleyin falan demişler.Reklam yerleşiminden dolayı domaini banlamışlar sanırım. Ne yapabiliriz ki.