Bana bugun mail gelmiş.Düzelttim dedim bir mail attım.2 saat sonra cevap vermişler şimdilik banı açamıyoruz tekrar düzenleyin falan demişler.Reklam yerleşiminden dolayı domaini banlamışlar sanırım. Ne yapabiliriz ki.