Aynı sorun bende de var, 4 yıllık 3 domainimi değersiz içerik diye devre dış bırakmışlar, neşter vurdular resmen, psikolojik olarak çöktüm resmen . Bu kadar kolay olmamalı
Geçen gün hitli bir kelimede, çok hit alan bir siteyi google sıralamasında geçmişim. Buna istinaden o sitenin sahibi, siteme yorum bırakmış. Tebrikler bende diyorum google dan beni nasıl geçti diye. gibi birşeyler yazmış karşılıklı olarak bende onlara yorum yolladım derken biraz gıcık kaptı sanırım o şahıs şikayet etti diye düşünüyorum. allem, güllem etti banlattırdı. Bizde karşı tarafı nasıl banlatırız acaba.
Merhaba
Bu konuda çalışmalarım mevcut hocam çalışmak isterseniz başımızın üstünde yeriniz var
merhabalar ilginize teşekkürler, pm gönderdim.