• 15-10-2007, 00:56:02
    #1
    Arkadaşlar kafayı yemek üzereyim bu ay sonunda ödenmek üzere 379 $ lık çekim vardır.Hesabımda 200 $ birikmişti. Bu sabah bi uyandım hesap banlanmış.Gerekçeside geçersiz tıklamalar diye mail gelmiş.ALLAH için birisi söylesin günde 10 k hit alan 60 k sayfa gezintisi olan bir forumda tüm tıklamaları ben nasıl takip edicem..Bu korsan tıklamaları önlemek için yazılım vs. yokmu
  • 15-10-2007, 00:57:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    maille durumu bildirmeyi dene
  • 15-10-2007, 00:57:54
    #3
    bir ara radmin vemişti bir eklenti ile (sanırım adsense olan sayfalara ekliyorduk) 1 den fazla tıklamayı engelliyordu aratırsasn bıulabilirsin
  • 15-10-2007, 00:59:56
    #4
    Platin üye
    geçmiş olsun,zor yani ne diyelim
  • 15-10-2007, 01:35:35
    #5
    adlogger diye bir yazılım vardı sanırım, onu dene ama çok geç kalmışın, önceden tıklamaların yüksek olduğunu gözleyip böyle bir yazılım yokmu diye o zaman başlık açıcaktın
  • 15-10-2007, 01:41:29
    #6
    adlogger artık çalışmıyor bildiğim kadarıyla
  • 15-10-2007, 10:12:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/google-adsense/36...-geldi-16.html

    anlatım burda