Arkadaşlar kafayı yemek üzereyim bu ay sonunda ödenmek üzere 379 $ lık çekim vardır.Hesabımda 200 $ birikmişti. Bu sabah bi uyandım hesap banlanmış.Gerekçeside geçersiz tıklamalar diye mail gelmiş.ALLAH için birisi söylesin günde 10 k hit alan 60 k sayfa gezintisi olan bir forumda tüm tıklamaları ben nasıl takip edicem..Bu korsan tıklamaları önlemek için yazılım vs. yokmu