Konu
Geçersiz tıklama ban..
15-10-2007, 01:35:35
#5
n0fx
adlogger diye bir yazılım vardı sanırım, onu dene ama çok geç kalmışın, önceden tıklamaların yüksek olduğunu gözleyip böyle bir yazılım yokmu diye o zaman başlık açıcaktın