• 15-08-2012, 17:42:45
    #1
    Dün sabah itibari ile siteme girdiğimde adsenselerin çalışmadığını gördüm, hemen Adsense hesabıma girip ihlal uyarısını gördüm okudum sitedeki bir içerikle ilgili sitemde reklamın sunumunu durduklarını belirtmişler.

    Kimlik kodunu alıp güzel bir mesaj yazdım tabi baya bi yazdım ama aynı günün akşamına cevap geldi sitemde reklamlar tekrar aktifleşti toplamda 10 saat sürmedi.

    Arada böyle güzelliklerin çıkması da lazım, hep kötü haberler olmuyor
  • 15-08-2012, 17:50:59
    #2
    Adsense iyi gününde sanırım bende bir başvuru yapam.
  • 15-08-2012, 17:53:01
    #3
    Ben bu gün 2 tane adsense hesabı aldım hemde ikinci onaylı I love you Google Adsense
  • 15-08-2012, 17:54:29
    #4
    Aramızdan ayrılanlar...
    hiçbir düzenleme yapmadanmı ihlale itiraz ettiniz ?
  • 15-08-2012, 17:55:13
    #5
    TcL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu gün 2 tane adsense hesabı aldım hemde ikinci onaylı I love you Google Adsense
    Banlandığın zaman *****you mu yazıyorsun.Çok merak ediyorum.
  • 15-08-2012, 17:57:07
    #6
    alico adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiçbir düzenleme yapmadanmı ihlale itiraz ettiniz ?
    Hayır hocam içeriği sildim tabiki. Sitem ile ilgili her zaman Adsense politikalarına uymaya çalıştığımı belirtdim. Tehlikeli konuları sitemde arayıp elimden geldiğince temizliyorum felan dedim.

    Güzel bi mesajdı keşke kopyalayıp buraya atsaydım belki örnek bir itiraz formu olabilirdi
  • 15-08-2012, 18:09:03
    #7
    Storm7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banlandığın zaman *****you mu yazıyorsun.Çok merak ediyorum.
    Aynen öyle yazıyorum.10'un üzerinde hesap aldım 2 kere banlandım
  • 15-08-2012, 18:13:51
    #8
    İletişim kurduğunuz yer neresi hocam? malesef benim siteyide dün banlamışlar.
    Hiç yoktan bir itiraz maili yollayım belki birşey çıkar.
  • 15-08-2012, 18:19:20
    #9
    polathinyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İletişim kurduğunuz yer neresi hocam? malesef benim siteyide dün banlamışlar.
    Hiç yoktan bir itiraz maili yollayım belki birşey çıkar.
    İletişimi kendin kuruyorsun kardeş, domain ban yediğin mailde ki Sorun kimlik numarası ile itiraz formu yolluyorsun Adsense ye, tabiki sitendeki gerekli düzenlemeleri yapman şartı ile.

    Gerisi Adsense yani Google amcaya kalmıştır.

    Bana gelen cevap;

    Google AdSense Politika İhlali İtirazınız Hakkında

    Sayın Kullanıcımız,

    Politikalarımıza uymak için sitenizde istenen değişiklikleri yaptığınız için teşekkür ederiz. xxxxx.com URL'sini kapsamlı bir şekilde inceledikten sonra, bu sitede reklam sunumunu tekrar etkinleştirdik.

    Sitenizde reklam sunumu geçici olarak devre dışı bırakıldığı için, reklamların sitenizde tekrar gösterilmeye başlaması 48 saat veya daha uzun bir süre gecikebilir. Sabrınız ve işbirliğiniz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla,

    Google AdSense Ekibi