polathinyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İletişim kurduğunuz yer neresi hocam? malesef benim siteyide dün banlamışlar.
Hiç yoktan bir itiraz maili yollayım belki birşey çıkar.
İletişimi kendin kuruyorsun kardeş, domain ban yediğin mailde ki Sorun kimlik numarası ile itiraz formu yolluyorsun Adsense ye, tabiki sitendeki gerekli düzenlemeleri yapman şartı ile.

Gerisi Adsense yani Google amcaya kalmıştır.

Bana gelen cevap;

Google AdSense Politika İhlali İtirazınız Hakkında

Sayın Kullanıcımız,

Politikalarımıza uymak için sitenizde istenen değişiklikleri yaptığınız için teşekkür ederiz. xxxxx.com URL'sini kapsamlı bir şekilde inceledikten sonra, bu sitede reklam sunumunu tekrar etkinleştirdik.

Sitenizde reklam sunumu geçici olarak devre dışı bırakıldığı için, reklamların sitenizde tekrar gösterilmeye başlaması 48 saat veya daha uzun bir süre gecikebilir. Sabrınız ve işbirliğiniz için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,

Google AdSense Ekibi