Dün sabah itibari ile siteme girdiğimde adsenselerin çalışmadığını gördüm, hemen Adsense hesabıma girip ihlal uyarısını gördüm okudum sitedeki bir içerikle ilgili sitemde reklamın sunumunu durduklarını belirtmişler.

Kimlik kodunu alıp güzel bir mesaj yazdım tabi baya bi yazdım ama aynı günün akşamına cevap geldi sitemde reklamlar tekrar aktifleşti toplamda 10 saat sürmedi.

Arada böyle güzelliklerin çıkması da lazım, hep kötü haberler olmuyor