• 15-12-2010, 16:26:06
    #19
    keşke başlığı daha doğru bir Türkçe kullanarak açsaydın.Neyse

    Evet ban sebebidir yaptığın. Tıklamaya teşvik.
  • 15-12-2010, 16:31:19
    #20
    ya hocam edebiyat dersimi görüyoruz allahını seversen sen boşver benim başlığı nasıl yazdığımı orası benim sorunum.

    tavsiye için teşekkürler.

    evet arkadaşlar tavsiyeler için herkese teşekkürler resimleri kaldırıyorum.araya çizg çekme olayıda biraz riskli geldi gözüme 3-5 tık fazla gelicek diye 4 yıllık hesabı banlatmayalım saygılar.
  • 15-12-2010, 16:33:56
    #21
    Üyeliği durduruldu
    google ban seni çağırıyo
    hala kaldırmadın mı?
  • 15-12-2010, 16:36:00
    #22
    kaldırdım kaldırdım şimdi yeni ss alıyorum legit hali ile
  • 15-12-2010, 16:41:34
    #23
    bu şekilde bir sorun olmaz artık sanırım

  • 15-12-2010, 16:52:14
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güvenle Kullanabilirsiniz