ya hocam edebiyat dersimi görüyoruz allahını seversen sen boşver benim başlığı nasıl yazdığımı orası benim sorunum.
tavsiye için teşekkürler.
evet arkadaşlar tavsiyeler için herkese teşekkürler resimleri kaldırıyorum.araya çizg çekme olayıda biraz riskli geldi gözüme 3-5 tık fazla gelicek diye 4 yıllık hesabı banlatmayalım saygılar.