Konu
Banlanırmıyım kine :D
15-12-2010, 16:26:06
#19
Ayz3T
keşke başlığı daha doğru bir Türkçe kullanarak açsaydın.Neyse
Evet ban sebebidir yaptığın. Tıklamaya teşvik.