• 11-09-2007, 18:34:18
    #28
    microsoftmu google dan insaflı olacak imkansız biz yine google a mecburuz microsoft insaflı olsa su lisans paralarını dusurur
  • 11-09-2007, 18:49:01
    #29
    reklam örneği güzelmiş microsoftun bu piyasada geç kaldığını düşünüyorum zaten türkiyeyi arkaplana atmaları çok mantıksız türkiyede acayip webmaster kitlesi var :-) tüm ülkelerde var ama türkler kazanmıyor ve yeni sponsorlmar arıyor sürekli
  • 14-09-2007, 23:28:19
    #30
    konunun adsense ban ile alakası nedir anlamadım başka bölüm yok mu açacak
  • 30-09-2007, 21:27:48
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben katıldım ve "honesty" yazdım yani dürüstlük dedim. bu arada "thiefgoogle.com" boş isteyen alsın site yapsın hırsız google) demek,
  • 06-10-2007, 03:20:23
    #32
    hayırlısı başvurduk bakalım
  • 06-10-2007, 21:18:08
    #33
    Türkiye'ye gelmesi bence uzun sürer..
  • 06-10-2007, 21:50:18
    #34
    Üyeliği durduruldu
    baya baya uzun sürecek gibi gözüküyor bill amca türkiyeye geldiydi keske soleseydk