• 15-11-2010, 04:47:17
    #10
    Efsaneye göre milyonda bir kişiye banlandıktan sonra parası yollanıyormuş bende banlandım dün artık ileriki maçlara bakacaz hepimize geçmiş olsun

    foxfire o efraneyi bizzat yaşadım 2 sene once hesap banlandı ama şöyle bi ibare vardi gelen mailde hesabınızdaki paraniz yatırılacaktır.Hesap banlandıktan sonra 2 ay ödeme yaptılar.
  • 15-11-2010, 06:14:39
    #11
    banlananlar için soruyorum; hta + özel aramamı kullanıyordunuz
  • 15-11-2010, 15:51:01
    #12
    bu ara baya kişi banlanmış.Geçen de demiştim mühendisler ne zaman çalışma yapsa arkasından ban furyası geliyor.
  • 15-11-2010, 16:29:38
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Toplist99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Efsaneye göre milyonda bir kişiye banlandıktan sonra parası yollanıyormuş bende banlandım dün artık ileriki maçlara bakacaz hepimize geçmiş olsun

    foxfire o efraneyi bizzat yaşadım 2 sene once hesap banlandı ama şöyle bi ibare vardi gelen mailde hesabınızdaki paraniz yatırılacaktır.Hesap banlandıktan sonra 2 ay ödeme yaptılar.
    efsane sensin demek bendeki mailde öyle bişey yazmıyo efsane olamadık