Efsaneye göre milyonda bir kişiye banlandıktan sonra parası yollanıyormuş bende banlandım dün artık ileriki maçlara bakacaz hepimize geçmiş olsun
foxfire o efraneyi bizzat yaşadım 2 sene once hesap banlandı ama şöyle bi ibare vardi gelen mailde hesabınızdaki paraniz yatırılacaktır.Hesap banlandıktan sonra 2 ay ödeme yaptılar.
Adsense ban, ödeme ?
12
●1.199
- 15-11-2010, 06:14:39banlananlar için soruyorum; hta + özel aramamı kullanıyordunuz
- 15-11-2010, 16:29:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.efsane sensin demekToplist99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bendeki mailde öyle bişey yazmıyo efsane olamadık
bendeki mailde öyle bişey yazmıyo efsane olamadık