Toplist99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Efsaneye göre milyonda bir kişiye banlandıktan sonra parası yollanıyormuş bende banlandım dün artık ileriki maçlara bakacaz hepimize geçmiş olsun

foxfire o efraneyi bizzat yaşadım 2 sene once hesap banlandı ama şöyle bi ibare vardi gelen mailde hesabınızdaki paraniz yatırılacaktır.Hesap banlandıktan sonra 2 ay ödeme yaptılar.
efsane sensin demek bendeki mailde öyle bişey yazmıyo efsane olamadık