Adsense ban, ödeme ?
12
●1.199
- 14-11-2010, 01:16:31Geçmiş olsun 500$da benim gitti. 4 senedir aynı yoldan para kazanıyordum. Neymiş geçersiz tıklamaymış. sayfa to %3ten yukarı çıkmıyordu.
- 14-11-2010, 01:17:46eyvallah. %2 idi sayfa to.PaylasimCity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sende üzme tatlı canını ben öyle yaptım
bende banlandım dün artık ileriki maçlara bakacaz hepimize geçmiş olsun