• 14-11-2010, 01:13:25
    #1
    ekim ayından 600 $ bir alacağım vardı , ancak az önce banlandı hesabım. Ekim ayının ödemesini alabilirmiyim acaba? ( bu hesaptan daha önce ödeme almadım)
  • 14-11-2010, 01:14:26
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alamazsın
  • 14-11-2010, 01:16:31
    #3
    Geçmiş olsun 500$da benim gitti. 4 senedir aynı yoldan para kazanıyordum. Neymiş geçersiz tıklamaymış. sayfa to %3ten yukarı çıkmıyordu.
  • 14-11-2010, 01:17:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yazık olmuş
  • 14-11-2010, 01:17:46
    #5
    PaylasimCity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun 500$da benim gitti. 4 senedir aynı yoldan para kazanıyordum. Neymiş geçersiz tıklamaymış. sayfa to %3ten yukarı çıkmıyordu.
    eyvallah. %2 idi sayfa to.
  • 14-11-2010, 11:53:50
    #6
    benimde az önce 4 hesabımda 8000$ banlandı ama ödeme almak için hiç bir ümit yok sende üzme tatlı canını ben öyle yaptım
  • 14-11-2010, 11:58:04
    #7
    Az önce bende banlandım boşuna bekleme hocam
  • 14-11-2010, 20:51:20
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Efsaneye göre milyonda bir kişiye banlandıktan sonra parası yollanıyormuş bende banlandım dün artık ileriki maçlara bakacaz hepimize geçmiş olsun
  • 14-11-2010, 20:55:35
    #9
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Geçmiş olsun..