• 17-08-2010, 16:44:31
    #1
    Az önce mail geldi neymiş efendim reklamlarıma çok fazla tıklıyorlarmış çok para alıyormuşum
    Şaka bi yana sayfa to yükselmişti son zamanlarda %40 ı buldu bu yüzden diye düşünüyorum. Daha dikkatli olmanızı taviye ederim.
  • 17-08-2010, 16:47:27
    #2
    Benim %5 ,, sen naptın hocam %40 nedir
  • 17-08-2010, 16:48:26
    #3
    e hoca bırakta banlasınlar %40 ... gerçi doğal yollarla %40 ise eğer ban yemezsin ama %40 olması yerleşimde bir katakulli olduğunuda gösterir.. sayfa to oranının sürekli %40-50-60 olması iki şeyi gösterir ya adsense artık ***** reklam yayınlıyor yada yerleşiminde sorun var.. geçmiş olsun hocam.
  • 17-08-2010, 16:50:19
    #4
    Geçmiş olsun
  • 17-08-2010, 16:57:23
    #5
    utq_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e hoca bırakta banlasınlar %40 ... gerçi doğal yollarla %40 ise eğer ban yemezsin ama %40 olması yerleşimde bir katakulli olduğunuda gösterir.. sayfa to oranının sürekli %40-50-60 olması iki şeyi gösterir ya adsense artık ***** reklam yayınlıyor yada yerleşiminde sorun var.. geçmiş olsun hocam.
    Tıklar gayet doğaldı hocam oran her zaman %40 degildi tabi oraya kadar cıktıgı oldu, kendi hatam bu kadar orana getirmeyebilirdim
  • 17-08-2010, 16:59:00
    #6
    bende 3. haftamda ban yedım sanssızlık işte.. geçmiş olsun
  • 17-08-2010, 17:07:49
    #7
    sağlık olsun
  • 17-08-2010, 18:32:26
    #8
    Strik3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 3. haftamda ban yedım sanssızlık işte.. geçmiş olsun
    Sağol hocam
  • 17-08-2010, 18:38:57
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun...