Konu
3. yılımda ban yedim :)
17-08-2010, 18:32:26
#8
iGuney
Strik3r adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende 3. haftamda ban yedım sanssızlık işte.. geçmiş olsun
Sağol hocam