Konu
3. yılımda ban yedim :)
17-08-2010, 16:44:31
#1
iGuney
Az önce mail geldi neymiş efendim reklamlarıma çok fazla tıklıyorlarmış çok para alıyormuşum
Şaka bi yana sayfa to yükselmişti son zamanlarda %40 ı buldu bu yüzden diye düşünüyorum. Daha dikkatli olmanızı taviye ederim.