• 23-07-2007, 10:24:54
    #1
    Arkadaşlar Olacak Şeymi Siteme Ben Bile Girip Bakmıyorum Ve Ödemeye 2 Gün Kala Banlandım. Bu Google Ya Çok Zeki Yada Çok Umursamaz...
  • 23-07-2007, 10:27:12
    #2
    uff geçmiş olsun kardeş kötü olmuş yaa 2 gün kala hemde

    spam ya da telif hakkı içeren birşeyler varmıydı neden oldu ?
  • 23-07-2007, 10:27:43
    #3
    mutlaka haksız yere banlanmışsındır.
  • 23-07-2007, 10:28:54
    #4
    SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uff geçmiş olsun kardeş kötü olmuş yaa 2 gün kala hemde

    spam ya da telif hakkı içeren birşeyler varmıydı neden oldu ?
    Sitemde Hiçbir eklenti Yoktu Htmlden Oluşan Tanıtım Sitesiydi Bu Para 3 Aylık Bir Para 3 Ay Bekle Ve 280 Dolar Atta.... off off
  • 23-07-2007, 10:32:07
    #5
    paranı alırsın merak etme, 3 gün önce muhasebeye aktarıldı ödeme işlemleri
  • 23-07-2007, 10:33:59
    #6
    Ayteck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paranı alırsın merak etme, 3 gün önce muhasebeye aktarıldı ödeme işlemleri
    Gerçekten Bu Doğrumu? Alabilirmiyim Dersin?

    Alırsam 280 i 200 ünü gidip Bi Yere Hayır Olarak Vercem
  • 23-07-2007, 10:34:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ay'ın 15'i gectiğin icin parani alirsin. Gecmis oLsun ßu arada.
  • 23-07-2007, 10:36:56
    #8
    Cyxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ay'ın 15'i gectiğin icin parani alirsin. Gecmis oLsun ßu arada.
    Ayın 15 ini geçtiği halde ödeme alamayanlar da oluyor . Kesin konusmamak lazım .
  • 23-07-2007, 10:37:17
    #9
    15 inden sonra banlananların %90 ı alıyor parasını ki bugün ayın 23 ü olmuş, sen kesin alırsın bence, ama bu ayın 23 günlük gelirini alamazsın tabi.