Cyxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ay'ın 15'i gectiğin icin parani alirsin. Gecmis oLsun ßu arada.
Ayın 15 ini geçtiği halde ödeme alamayanlar da oluyor . Kesin konusmamak lazım .