• 23-07-2007, 10:38:05
    #10
    geçmiş olsun kardeşim
  • 23-07-2007, 10:39:32
    #11
    Geçmiş olsun daha dikkatli olmak gerekli.
  • 23-07-2007, 10:40:30
    #12
    Ayteck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 inden sonra banlananların %90 ı alıyor parasını ki bugün ayın 23 ü olmuş, sen kesin alırsın bence, ama bu ayın 23 günlük gelirini alamazsın tabi.

    Peki Ayın 15 inde Banlanan Birisinin Ödeme Alma Olasılığı Nedir :

    Kendi Üzerimdede Bi Hesabim Vardi Onuda Geçen Ay 15 Banladı Google
    ..

    Google Anlaşılan Bana Para vermek istemiyor..
  • 23-07-2007, 10:54:25
    #13
    geçen ayın 15 inde banladıysa bu ayın 5 ine kadar aldın aldın alamadıysan demek ki ödemeyecek
  • 23-07-2007, 11:09:59
    #14
    alonehost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten Bu Doğrumu? Alabilirmiyim Dersin?

    Alırsam 280 i 200 ünü gidip Bi Yere Hayır Olarak Vercem
    Geçmiş olsun ama keşke yazdıklarımızı düşünsek. O para gelecek şimdi gerçekten 200 ünü hayır olarak verecek misin ? Vermen lazım işte bundan sonra yoksa o paradan hayır gelmez. Söylemeseydin bişi 200$ sana kalacaktı
  • 07-08-2007, 11:59:44
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GoogLe gibi bir ;DeV kuruluşun banlama nedenini anlamış degilim başka formullerde uretebilir. hembu adsensenin reklamveren ve yayımcının guvenine olacaktır. Googlenin bansistemi şuan sadece reklam verenlerin güveninne yöneliktir, inanınki kendim,cevreme sitem var demeye korkuyorum,neden? ban korkusundan kasti olaylar olurdiye yani google banlama sistemi ile dusmanımızın dostu oluyor. hesap kapanması degilde, o ayki hesabının belirli miktarı gecersiz tıklamaya sayıla bilir, ozaman adsense ban korkusunu taşıyan kişiler, adsense güvenini taşıyacagına eminim Google amca Bunada bir cözüm please.
  • 07-08-2007, 12:51:21
    #16
    Üyeliği durduruldu
    hayırlısı ya ne 280ler kalıyor içeride