• 22-03-2010, 17:50:45
    #1
    Merhabalar , neden bilmiyorum birkaç ay önce adsenseden banlanmıştım.
    Hile falan yapmadım , herkes bunu söyler evet ama yapmadım
    3-4 yıllık hesabımdı , ilk 1 yıl falan hile kullandım sadece, sonra 2 yıl ara ara ödeme almıştım.
    Her neyse , farklı sitelerimde adsense kullanmak istiyorum adam akıllı... Hilesiz hurdasız , azar azar biriktireyim.
    Banlandıktan sonra 3-4 tane farklı maille başvurmuştum , hepsinden 1 hafta sonra tek tek banlandığıma dair mail geldi. Yani açılmışlar , banlanmışlar , 1 kere bile login olmamıştım.
    Yani uzun lafın kısası , adsense olmazsa ne kullanayım : ))
  • 22-03-2010, 18:12:22
    #2
    Misafir
    adtech olabilir mesela

    www.adtech.com.tr
  • 22-03-2010, 18:20:36
    #3
    denemek lazım :]
  • 08-04-2010, 23:16:11
    #4
    up?..
  • 08-04-2010, 23:39:00
    #5
    hepsini kullandım adsense gibisi yok geçmiş olsun muhakkak onlara ters gelen birşeyler yapmışsınki banlamışlardır.
  • 08-04-2010, 23:54:44
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet en iyisi Adsense , diğerlerinde problemler yaşayabilirsin.
  • 10-04-2010, 21:30:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Gittigidiyor kullanmanı tavsiye ederim. Tabi başvurunu onaylarsalar çok uzun sürebiliyor bu.
  • 10-04-2010, 21:36:22
    #8
    Üyeliği durduruldu
    sadece adsense derim. Diğerlerinde elbette sorunlar yaşanıyor.
  • 12-04-2010, 15:16:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ben hem adsense hemde adtech kullanıyorum sorun yaşamadım ama.. sanırım adtech daha iyi gibi geliyo reklamı az ama.. nede olsa Türk firması... başkası kazanmasın diyee oda...
    Lafin özü Adtech kullan derim..